søndag 23. oktober 2011

synth og syre

hei, dere.

unnskyld for å skuffe dere med et innlegg som egentlig forteller dere at denne bloggen er død.
joda, vi viste vel alle egentlig at denne nettsida var død for lengst, men jeg erklærer den i hvert fall død i dette øyeblikk.

det er litt leit, egentlig. at denne bloggen har ligget her, åpenlyst død, uten at jeg, som på et tidspunkt anså den som min aller beste venn, har brydd meg. jeg har vel kanskje nektet å innse at den var død. men denne bloggen var samtidig livet mitt på flere tidspunkt.

samtidig er det som en av dine beste venner, på et eller annet tidspunkt blir forholdet mellom dere to for strengt. og man vokser fra hverandre. og man innser at det finnes bedre venner.

det har hendt jævlig mye med meg de siste åtte månedene siden jeg sist har vært her. og jeg har hatt lyst til å fortelle det til dere. veldig gjerne. selv om dere sannsynligvis har vært her først og fremst for musikken, så har personlige utleveringer fra min side alltid vært en del av pakken.

men jeg har ikke kunne fortalt dere noe her. fordi reglene jeg satt meg selv for bloggen ble for strenge til at jeg kunne skrive om noe enkelt og annerledes.

jeg har kanskje drept min aller beste venn, men jeg har fått en ny en. og dere må gjerne hilse på den. for musikk kommer til å være en essensiell del av den bloggen også. kanskje i enda større grad. men på andre måter. men den vil i hvert fall aldri sette strenge regler for hva jeg kan gjøre.

jeg er glad i dere.

hils på
http://synthogsyre.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Hello There. I discovered your blog using msn. That is a really smartly written article.
    I'll make sure to bookmark it and return to read more of your useful info. Thanks for the post. I'll definitely
    return.

    My blog ... tassimo coffee maker

    SvarSlett

 
Bloggen Kim von Klev er en del av Kim von Klev-bloggene