mandag 30. november 2009

Årets norske skive

Som dere ser til høgre har jeg skrapt i sammen en avstemning for årets norske album.

Som dere kanskje også ser; bloggen er bredere! Jeg har 1337 skillz i html, for å si det sånn.

Ja, jeg er selv motstander av "årets beste"-lister før året er omme, men slik det ser ut nå er det helt ekstremt minimalt med album som kommer før vi er ute i andre uke i januar. Så jeg tar den risken. Derimot, hvis et av årets bedre norske album (nei, juleskiver med Wenche Myhre teller absolutt ikke) skulle komme ut før året er omme, så fraskriver jeg meg sjelen min og starter fjortisblogg om mote i stedet.

Derimot, hvis jeg mangler din norske favorittskive i år på listen, så baklager jeg, denne bloggen er høyst subjektiv, så jeg har enten ikke hørt den, eller synes den suger. Hvis din favoritt ikke er komplett ræl, så kan du gi den en stemme i kommentarfeltet, så skal jeg få den med når pollen er ferdig 1. januar. Låvår.

Eneste grunn til at jeg lar dere få stemme i det hele tatt, er fordi dere tydeligvis deler min drittsmak. Jeg kunne ikke gjort dette her hvis masse fjortiser ville stemt på Donkeyboy fordi de synes "den ene sangen" er "så sykt digg". Se på dette som et kvalitetsstempel på deres eksistens.

Stem i veg.

Sånn for øvrig, den viktigste listen "årets beste album - internasjonal edition" mekkes i hop først etter nyttår.

Fjortizblogger-spalten
Hvorfor er akkurat det albumet du stemte din favoritt? Hvilke norske album kommer til å bli de beste til neste år?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Bloggen Kim von Klev er en del av Kim von Klev-bloggene