mandag 30. november 2009

Mitt intervju med Superfamily

Tidligere i år hadde jeg et intervju med Superfamily i anledning at de spilte på Kick Scene i Kristiansand, men først og fremst fordi jeg er utplassert som reporter på en lokal radiostasjon i Kristiansand kalt Radio Ung hver fredag dette skoleåret. Og fordi Superfamily er awesome.

Intervjuet er definitivt det lengste jeg har gjort, på nesten 16 minutter. (ikke at det har vært sånn kjempemange, ca. 15).

Jeg tenkte det kunne være interessant for dere lamers.

Dessverre vil ikke Blogspot at jeg skal kunne laste opp lydfiler, så du må høre den gjennom en film. Skulle gå greit.

Dette er ikke selve reportasjen, men det fulle intervjuet, reportasjen var kuttet ned til rundt 5 minutter. Skulle det være noen form for interesse kan jeg nok laste opp reportasjen og.

Uansett, vær så god.


Les hva jeg har skrevet om Superfamily tidligere her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Bloggen Kim von Klev er en del av Kim von Klev-bloggene