onsdag 12. august 2009

Gjennoppstått fra de døde.

Greven har returnert.

For de som har fulgt bloggen min tidligere, så vet de nok at jeg har hatt null liv med bloggen i perioder, og hatt pauser på flere måneder i mellom der. Nå blir det nok null liv igjen. Noen vil sutre, andre vil bli glade.

Jeg har også slettet arkivene. Borte vekk. Greven vil starte et nytt liv, vel delvis. Mot slutten av min forrige "Null-liv-pga.-blogg" era dreide det seg mye om musikk, og iblant litt andre saker. Fra nå av er det kun musikk.

Dette fordi det er den eneste tingen jeg bryr meg om, hvis man ser bort ifra mat. Om nom nom.

Jeg vil gjerne gi en advarsel før jeg begynner, samme advarsel som står på toppen av bloggen; denne bloggen er for deg med samme rævlige (musikk)smak som meg. Hvis ikke du liker det meste av det du får, så har du for god smak til å oppholde deg her, bare så det er gjort klart, så jeg slipper å få hate mail. For jeg har svært dårlig selvtillit og får lettere sosiale vansker hvis noen sier "hei, du suger en kukskalle med sirup på".

Du har fått advarselen din (ikke en trussel). Og slik er det.
Skal vi sette i gang eller noe? Yes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Bloggen Kim von Klev er en del av Kim von Klev-bloggene