onsdag 7. april 2010

We Have Band



Oisann! Kritikkverdige forhold! Beklager stort, men iblant føler man for å ta seg en liten pause - og hvorfor ikke bruke helligdager som en unnskyldning? Vil samtidig påpeke at jeg blir helt udugelig til å gjøre ting jeg har som vane å gjøre når skolen forsvinner. Sorry, mac.

Uansett: baklager mye elektroshit på bloggen i det siste, men idag blir det mer! Jeg er usedvanlig svak for dansbar elektronisk musikk med gitar i. We Have Band har dermed, fra jeg begynte å høre på skiva deres tidligere idag, blitt en liten elskverdighet i min lille notatblokk.

De tre medlemmene, deriblant et ektepar, gav i går ut sitt debutalbum, WHB. Fine saker. Dansbarheten er høy, popmelodiene er catchy og gode, og sammensveisingen av instrumenter låter som med mye synthpop/post-punk-revival-morphs som awesome shit. Dans til bazzen, min venn.

Lytt i Spotify.

Lytt i Myspace. (Honeytrap, Oh!, Divisive, Love, What You Doing?)

Musikkvideo: Divisive


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Bloggen Kim von Klev er en del av Kim von Klev-bloggene