søndag 20. desember 2009

Skribent for Musikknyheter.no

dd7tjrvp3hbrqvbcbb.jpg
Det har seg nemlig slik at jeg tidligere i uka søkte om å bli skribent for Musikknyheter.no, ettersom de trengte flere skribenter.

Jeg skrev så et par "opptaksprøver", blant annet en anmeldelse av Local Natives' skive Gorilla Manor, og en nyhetssak om en Facebook-aksjon i England hvor en fyr ber alle kjøpe Killing In The Name, for å konkurrere ut drittartistene som har vunnet X-factor, som alltid blir nummer én på singellistene rett før jul. Begge disse sakene ligger nå på Musikknyheter.no.

Nå som jeg er blitt skribent der vil jeg forhåpentligvis skrive en del saker der utover, så følg med på Musikknyheter.no! (Jeg kommer nok til å poste lenker til sakene jeg skriver her uansett)

Her er lenker til sakene:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Bloggen Kim von Klev er en del av Kim von Klev-bloggene