fredag 5. mars 2010

Airbag


Oisann! Klokka har i skrivende stund passert 00:10. Noe som betyr at Friday Rewind egentlig er glemt bort. Og det er den jo, men så kan jeg jukse med datoen slik at det ser ut som om dette var publisert den 5. mars kloggen 23:59.

Vel, idag skal jeg ta for meg et råflott norsk band som slapp en litt oversett skive fra i fjor. Det er også mye derfor jeg har denne teite spalten, samt å friske opp innleggene, ettersom en del av det gamle stoffet her gjør meg tidvis pinlig berørt.

Airbag er en gjeng ganske fine gutter med et veldig nostalgisk og følsomt forhold til progrocken, og især Pink Floyd. Her blir du med andre ord servert lange, progressive og svevende låter på et fat av noe som låter som Pink Floyd på sitt aller mest rolige og vakreste.


Min konkurranse i går gikk som forventet. Jeg har ikke så megamange lesere, ettersom jeg ikke kjører konseptet blogg fullt ut i form av elendig preik om klær og sminke. Dette kombinert med at jeg var usikker på hvor mange som kom til å lese seg til bunnen av mitt kanske lengste og mest unødvendige innlegg sålangt.

Derfor poster jeg "konkurransen" på nytt. Jeg sitter nå på FIRE koder som gir en måned gratis med Wimp, som er tusen millioner ganger bedre enn Spotify. Skriv et band du oppdaget på bloggen som du likte, så får du en. Du får ting, og jeg horer meg selv med selvpromotering. Win/Win.

Imorgen er det lørdag, som er den sedvanlige fri-fra-bloggen-dagen. Vet ikke hvorfor. Gled deg til søndag. Da er det hasjrøykerrock for alle gryna og grunkene.

1 kommentar:

  1. Jeg føler jeg utnytter deg, for jeg må være ærlig å si at det wimp-opplegget vil jeg ha <3
    Uten å lyve, så leste jeg om kråkesølv første gang på din blogg, sjekket det ut, og det var fetteawesome!

    send meg koden på face, jeg må teste dette "Wimp"

    - din azzman

    SvarSlett

 
Bloggen Kim von Klev er en del av Kim von Klev-bloggene